Ahad, 21 Disember 2008

Majlis seorang Adik, Kawan, Keluarga, Trainer...


Majlis akad nikah


Bersama keluarga kedua-dua belah pihak


Ajk persiapan. Bro ketua Mandor. Hehe.


Majlis Resepsi


Makan beradab

Akhirnya, 12 Disember 2008, terbentuklah ikatan kasih antara Mohd Fitri dan Norhaslinda Md. Jusoh. Apa pentingnya mereka hingga bro meletakkan mereka sebahagian daripada blog perjalananku ini ? Ini kerana jasa isteri Mohd Fitri iaitu Linda, adalah antara orang yg sentiasa memberi semangat dan dorongan kepada bro untuk meneruskan karier sebagai seorang motivator. Inilah tulang belakang sebenarnya selama ini. Walau sesibuk mana jadual beliau sebagai seorang peguam, tak pernah memberikan respon negatif tatkala bro meminta pendapat atau merangka modul2 baru. Pasti menghulurkan bantuan apabila diperlukan. Sesuai dengan tugas beliau sebagai penasihat kanan Rebutia Corp.

Terima kasih kepada mereka yg bertungkus lumus menjadikan majlis ini sesuatu yg amat meriah. Selain keluarga kedua-dua pihak, ucapan diberi kepada Halim Supply's, catering Rebutia selama ini yg menyediakan juadah yg enak2. Juga buat kerabat Rebutia Corp yg lain Amir, Zakiah, Wan Basirah, Syafiq dan Wan Amirul atas kehadiran yg bermakna.

Syukur juga sebenarnya dapat berada dalam majlis ini. Ikut jadual awal, pada tarikh ini ada program lain luar dari Kuala Lumpur. Maklumlah, tugas sebagai motivator biasanya dihujung minggu. Byk juga undangan dari kawan2 yg tak dapat dipenuhi sebelum ini dan mungkin juga selepas ini. Orang harap kita ada dalam majlis, dan bila kita ada, org nampak lebih ceria. Rasa kita lebih dihargai. Hehe.

Buat Linda, layarilah bahtera perkahwinanmu sebaiknya. Bro tak dapat menjagamu dengan baik sebelum ini. Sayangi dan kasihi suamimu dengan sempurna. Bro, sebagai abg hanya dapat mendoakan kasih sayang kalian berpanjangan hingga ke syurga. Adios........

2 ulasan:

Sis Dyna Rebutia berkata...

isk,isk,isk...sedey la bace!!!

Mas berkata...

sedeh tak dpt gi..huhu