Ahad, 3 Mei 2009

Kenangan@ Kem Genius Soleh

Salam. Uncle kembali lagi. Uncle??? Tukar dah skarang. Dah tak panggil bro lagi dah. Sekadar gelaran saja. Panggil uncle tak semestinya uncle dah tua. Jiwa tetap maintain muda maa..

Sebelum ni uncle ada iklankan tentang Kem Genius Soleh yang berlangsung pada 14-16 Mac 2009 yang lalu yang kita buat di MRSM Kuala Terengganu. So ni di antara gambar2 yg ada.



Gambar di atas : Semasa sesi muhasabah diri pada hari akhir.



Atas : Peserta Terbaik pilihan Juri Bawah : Peserta terbaik berdasarkan Merit Keseluruhan



Atas : Aktiviti luar jangka, makan roti canai kat asrama waktu malam, hehehehe.











Adik-adik fasilitator uncle yg cute berkhidmat. Tima kasih ya...


Akhirnya impian jadi nyata. Agak lama tidak menganjurkan program sendiri. Kali ini Rebutia Corp. cawangan pantai Timur berjaya menganjurkannya. Terima kasih kepada Pak Ngah, anggota baru RCORP, yang bertungkus lumus siang dan malam, komited pada tugasnya. Syabas. Juga kepada fasilitator yang membantu dari KL, bro Ihzam dan bro Jun. Dari terengganu bro Shahrill, sis Izzaty dan sis Norly yg sentiasa sabar melayan karenah adik2. Macam2 peristiwa yg kita tempuh semasa nak melaksanakan program ini, tapi kita berjaya harunginya dengan penuh kesabaran dan keikhlasan. Jadikanlah apa yg kita belajar kali ini sebagai pembakar semangat kita utk terus berbakti pada masyarakat. KGS 1, telah berjaya. Doakan dan nantikan kemunculan KGS II.......

Tiada ulasan: