Rabu, 26 November 2008

R&R Sebentar

HARI INI

Sejak mula hingga kini ku lena
Keringatku hanya sia-sia
Sendirian ku amankan dunia
Menunggu nanti aku tiada

Tiba-tiba tersentuhnya aku terjaga
Duniaku penuh dengan kemungkinannya
Aku pasti akan bersama
Mencari bahagia

Suatu hari, tiada lagi
Kuabaikan anugerah yang diberi
Kini pasti akan kutempuh segala-galanya
Biar nanti ku mengerti
Mengapa kau dan aku di sini

Belaianmu mengajarku ertinya
Kehidupan yang tiada terduga
Kepastian yang tiada ku jaga
Mengundang rasa hidup bermakna

Kini mahu ku coretkan liku-likunya
Duniakan ku lakarkan keindahannya
Engkau aku kita sama
Mencari bahagia

* Hari ini ku kan pergi
Mencari siapa sebenarnya diri
Aku pasti akan menempuh segala-galanya
Biar nanti ku mengerti
Mengapa kau dan aku disini

Tidak lagi aku mahu
Dibelenggu kegelapan dalam hidupku
Dengan tanganku yang terbuka
Aku syukuri segala kurniaanNya

Tiada ulasan: